سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سیستم دوربین مداربسته برای ما چیست؟

دامنه دوربین های مداربسته ما شامل دوربین های مداربسته آنالوگ، HD-SDI ، HD-CVI ، HD-TVI و IP است. توجه به این مهم است که این قالبها با هم سازگار نیستند، بنابراین بهترین کار این است که با یک قالب همراه باشید. اگر در انتخاب دوربین امنیتی یا اینکه کدام قالب را بخرید به کمک نیاز دارید ، به سادگی با هر گونه سوال با ما تماس بگیرید یا نگاهی به راهنماهای خرید ما بیندازید. راهنمای خرید برای کمک به شما در انتخاب صحیح سیستم دوربین امنیتی منزل وجود دارد.

چه به دنبال دام، بولت،  Pan Tilt & Zoom (PTZ) یا حتی یک دوربین امنیتی مخفی باشید ، با توجه به بودجه شما ، گزینه مناسب شما را داریم. اگرچه ما اکیداً توصیه می کنیم که همه مشتریان از دوربین های امنیتی سیمی استفاده می کنند زیرا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند ، اما ما می دانیم که این همیشه امکان پذیر نیست ، بنابراین ما همچنین مجموعه ای از دوربین های بی سیم را ارائه می دهیم که می تواند به برنامه های کاربردی ارائه دهد و یک راه حل امنیتی برای خانه های هوشمند ارائه دهد.

دوربین ها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند ، از محبوب ترین دوربین های گنبدی یا دوربین های برجک ما بازدید کنید.

دوربین مداربسته برای خانه ها و مشاغل

ما سیستم های دوربین امنیتی را به سازمان های دولتی ، شوراهای محلی ، دانشگاه ها ، مشاغل کوچک و بزرگ و البته به هزاران خانه ای که از سیستم های دوربین مداربسته خانگی که در سراسر انگلستان و خارج از آن ارائه می دهیم استفاده می کنند ، ارائه می دهیم. خواه به دنبال 100 دوربین برای یک مجتمع بزرگ باشید ، یا 2-3 دوربین برای مراقبت از امنیت خانه خود ، ما یک سیستم امنیتی برای شما داریم.

دوربین های مدار بسته با کیفیت بالا

ما به همه مشتریان توصیه می کنیم که یک سیستم دوربین مدار بسته با کیفیت بالا را در نظر بگیرند. اینها در مقایسه با دوربینهای با کیفیت استاندارد و فقط برای یک افزایش نسبتاً ناچیز قیمت ، کیفیت تصویر بسیار بهتری را ارائه می دهند.

دوربین های مدار بسته IP

همه دوربین های امنیتی دوربین مدار بسته ما سیم دار هستند و باید به یک ضبط کننده یا مانیتور متصل شوند. فقط از دوربین IP می توان به عنوان یک مورد مستقل استفاده کرد. اگرچه ما بیشتر این موارد را برای استفاده در کنار ضبط کننده های ویدئویی شبکه (NVR) ارائه می دهیم ، این امکان وجود دارد که یکی را مستقیماً به روتر خود متصل کنید و از یک رایانه شخصی برای ضبط و ذخیره در هارد دیسک استفاده کنید. برخی از دوربین های IP همچنین توانایی قرار دادن کارت micro SD را برای ضبط محلی دارند.

بهترین سیستم دوربین مدار بسته

"بهترین سیستم دوربین امنیتی برای ما چیست؟" پاسخ به این سوال بسته به عوامل مختلفی به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود از جمله: آیا شما به دنبال سیستم های مداربسته خانگی یا سیستم دوربین مدار بسته برای محل کار هستید ، دسترسی به این ملک مناسب بودن دوربین مداربسته سیمی یا بی سیم را تعیین می کند به عنوان و همچنین موارد متعدد دیگر. به همین دلیل ما یک راهنمای خرید مفید برای کمک به شما در تصمیم گیری نوشته ایم و اگر هنوز هم در تلاش هستید برای مشاوره مفید و دوستانه با ما تماس بگیرید.

نصب دوربین های امنیتی ما برای بهبود حریم خصوصی و امنیت شما آسان است. با وجود انواع داخلی و خارجی، می توانید از بهترین کیفیت تصویر در طول روز یا در شرایط تاریک برخوردار باشید. بسیاری از دوربین های مدار بسته ما همچنین می توانند در یک سیستم خانه هوشمند ادغام شوند ، به این معنی که شما می توانید تغذیه ویدیوی خود را در حال حرکت و همچنین سایر گزینه های بی سیم بررسی کنید.

منبع : سایت ساتو الکترونیک