سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم های آنتن مرکزی (MATV)

 

آنتن مرکزی  (MATV   ) مخفف Master Master Antenna Television است. با استفاده از آنتن مرکزی سیگنال ها در ساختمانهای بزرگ مانند هتلها ، مدارس ، بلوکهای اداری و بلوکهای آپارتمانی به هر تلویزیون در هر طبقه منتقل می شود ،.

به عبارت ساده تر ، یک سیستمآنتن مرکزی (MATV)از دو بخش اصلی تشکیل شده است.

Head end"" ، که قسمت آنتن تلویزیون سیستم است و سیستم توزیع ، که شبکه کابل هایی است که سیگنال را ارائه می دهد. این دو قسمت به تعداد منازل و طبقات یک ساختمان پیکربندی شده است بنابراین هر تلویزیون از کیفیت پذیرایی برخوردار است.

اجزای MATV

یک سیستم MATV معمولی شامل موارد زیر است:

آنتن مستقیم تلویزیون UHS که توانایی دریافت سیگنال برای تلویزیون دیجیتال را دارد.

یک جز processing پردازشی که در آن سیگنال های دریافت شده توسط آنتن به درستی پیکربندی شده اند.

سپس یک شبکه توزیع سیگنال ها را به خروجی در هر مقصد منتقل می کند. بیش از یک پریز در هر منطقه قابل نصب است ، اما فقط یک تلویزیون می تواند از هر پریز دریافت کند.

وقتی به MATV نیاز دارید

ارسال سیگنال های تلویزیونی از یک مکان مرکزی با استفاده از سیستم MATV از هزینه نصب و نگهداری تعداد زیادی آنتن جدا جلوگیری می کند.

همچنین از مشکلات دریافتی که معمولاً در هنگام نزدیکی بیش از یک آنتن تلویزیون رخ می دهد ، جلوگیری می کند.

به عنوان مثال ، هتلی با اندازه متوسط ??ممکن است 60 اتاق مهمان داشته باشد که به 60 تلویزیون نیاز دارند ، نه تنها نصب 60 آنتن تلویزیون گران خواهد بود ، بلکه صرف وقت برای آنها نیز بسیار وقت گیر است. مهمترین مزیت نصب MATV این است که اجازه می دهد سیگنالهای تلویزیون و FM از یک آنتن منتقل شوند ، در حالی که اطمینان از انتقال قوی و بدون تداخل وجود دارد.

وقتی به یک متخصص MATV احتیاج دارید

اگرچه سیستم MATV برای ساختمانهای بزرگ که افراد زیادی به تلویزیون دسترسی دارند ضروری است ، کیفیت دریافت تلویزیون به کیفیت سیگنال دریافت شده توسط آنتن تلویزیون بستگی دارد.

از آنجا که نصب آنتن صحیح ضروری است ، نصب MATV بهتر است به عهده متخصصان باشد. در آنتن های تصویر جدید، متخصصان ما می توانند مشاوره در مورد طراحی و توسعه بهترین MATV برای ساختمان شما ، همراه با یک سرویس نگهداری مداوم را به شما ارائه دهند.