سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مکان برای قرار دادن سنسور های دزدگیر اماکن کجاست؟

وقتی نوبت به امنیت خانه شما می رسد ، زنگ خطر برای محافظت و آرامش خاطر بیشتر می شود.

انواع سیستم های هشدار متجاوز در بازار با انواع مختلف آشکارسازها برای انتخاب وجود دارد و موقعیت این سنسورها مهم در اثربخشی زنگ خطر است.

در کجا سنسورهای متجاوز خود را قرار دهید

برخی از آشکارسازها می توانند بین 50 تا 80 فوت را پوشش دهند و توصیه می شود آنها را در جایی قرار دهید که از چشم انداز واضح یک اتاق لذت ببرند. گوشه ای که نمای مربوط به هر نقطه ورودی را داشته باشد ، به خوبی کار می کند زیرا سنسور هرگونه تغییر در آن اتاق را انتخاب می کند.

همچنین بهتر است یک حسگر حرکت را در راهرو منتهی به اتاق خواب اصلی خود قرار دهید - در مکانی که یک متجاوز مجبور باشد از کنار آن راه برود. و فراموش نکنید که شناخته شده است که سارقین دیوارها را مقیاس بندی می کنند و از پنجره های طبقه دوم وارد می شوند بنابراین دارای زنگ خطر در طول مسیر به اتاق خواب های طبقه دوم نیز هستند.

می توانید سنسورهای حرکتی را پشت موارد ارزشمندی مانند تلویزیون ، کامپیوتر و جواهرات قرار دهید. یک سنسور را می توان روی خود تجهیزات ، پشت تلویزیون یا دیوار پشت آن پنهان کرد. اگر یک سارق مورد را حرکت دهد ، سنسور باعث ایجاد زنگ هشدار می شود.

جزئیات بیشتر در خصوص بهترین مکان برای نصب دزدگیر اماکن را از سایت ساتو الکترونیک مطالعه کنید. 

مکان های کمتر کارآمد برای ردیاب ها

حسگرهای حرکتی در تشخیص حرکت از یک طرف به طرف دیگر بهتر از سر به کار بودن هستند و به راحتی سارقی را که به موازات آن حرکت می کند تا مستقیم به سمت آن را انتخاب می کنند ، بنابراین هنگام موقعیت یابی این نکته را بخاطر بسپارید.

سنسورهای حرکتی ، به ویژه حسگرهای مادون قرمز غیرفعال ، تغییرات دمای اتاق محیط یا نور مادون قرمز را اندازه گیری می کنند و برای عملکرد صحیح به نمای وسیعی نیاز دارند. از قرار دادن سنسورها به طور مستقیم از پشت پنجره خودداری کنید زیرا سنسورهای حرکتی فعال شده در اثر حرارت ممکن است در روزهای گرم یا عبور ابر با مسدود کردن نور اشتباه گرفته شوند. همچنین ممکن است بخواهید از قرار دادن آنها در مجاری هوای گرم یا رادیاتور خودداری کنید زیرا تغییر در گرمای مادون قرمز باعث فعال شدن هشدار می شود.

حسگرهای اضافی برای باغ ها

قرار دادن حسگرهای اضافی در خارج برای پوشاندن پاسیوی منتهی به پنجره های فرانسوی یا کشویی درهای پاسیو ایده خوبی است.

همچنین می توانید سنسورها را داخل سوله ها ، خانه های تابستانی و گاراژها قرار دهید در حالی که تابلو کنترل در داخل خانه ایمن است. استفاده از دزدگیر اماکن بی سیم دستیابی به این مهم را آسان تر می کند زیرا در هنگام حرکت سنسورها انعطاف پذیری بیشتری دارد.

دزدگیرهای اماکن بی سیم

دزدگیرهای بی سیم ممکن است کمی گران تر از نسخه های سیمی باشند. با این حال ، آنها یک سرمایه گذاری خوب و نصب آسان هستند ، که می تواند هزینه ها را کاهش دهد زیرا شما مجبور نیستید نحوه اجرای کابل ها از یک اتاق به اتاق دیگر را برنامه ریزی کنید.

از صفحه کلید بی سیم یا کنترل از راه دور می توان برای کار کردن زنگ هشدار استفاده کرد در حالی که صفحه کنترل واقعی می تواند در یک کمد یا در جایی پنهان باشد. این امر نصب را ساده می کند زیرا می توانید محلی را انتخاب کنید که نزدیک منبع تغذیه موجود باشد.

جدیدترین دزدگیرهای اماکن بی سیم دارای فناوری ضدپوشش برای جلوگیری از انسداد عمدی ردیاب های حرکتی هستند. اگر بخواهید دامنه سیستم هشدار خود را افزایش دهید ، آنها همچنین افزودن دستگاه های جدید را بسیار آسان می کنند. افزودن ردیاب جدید به زنگ هشدار بی سیم و فقط برنامه ریزی در نوع منطقه ، یک مسئله ساده است